čtvrtek 18. září 2014

Pentomer a únava

Během srpna jsem poctivě užívala Pentomer. Kromě zvýšené únavy jsem nepozorovala žádné vedlejší účinky, jako např. nevolnost, na kterou mě upozorňovala paní primářka. Všechno bylo v pořádku, tedy až do chvíle, kdy jsme vyrazili na dovolenou k moři. Docela dost jsme cestovali, přejížděli jsme autem a mně bylo neustále špatně, jako by slabo a motala se mi hlava. Takže to manžel musel odřídit, protože se bál, že by se mi za volantem udělalo špatně. Vždycky mi takhle bylo ráno, trvalo to celé dopoledne a pak se to začalo lepšit. Občas to ale přišlo i klidně večer, třeba když jsme se vydali na nějakou rozhlednu apod. Po dovolené přišla menstruace a po ní mi pak zase bylo dobře. Usoudila jsem, že to bylo všechno spojené s předmenstruačními stavy, kdy se zblázní hormony. Možná na to mohlo mít vliv i jiné klima a třeba změna tlaku. Těžko říct. 

V srpnu jsem začala zase víc cvičit a postupně jsem se začala dostávat do kondice. Teprve někdy na konci srpna, tedy skoro 3 měsíce od IVF, jsem se začínala celkově cítit lépe. Měla jsem pocit, že se tělo snad konečně vyčistilo od všech těch hormonů, zmizelo mi to nafouklé břicho a začínala jsem nabírat sílu. Jak fyzicky, tak psychicky... Ale pořád jsem byla unavená a ospalá.

1 komentář:

  1. ahoj chci se zeptat zda ten penthomer ti pomohl?já ho beru mesic ,ted cekam na vysledky krve..ale ta unava je fakt děsná,v práce nemužu někjak fungovat.Jinak moc gratuluji k potomkovi :-)

    OdpovědětVymazat