pátek 27. listopadu 2015

Fotokalendář - DNES sleva 35%

Moje milé čtenářky,

blží se Vánoce a zajímavým dárkem pro vaše blízké může být fotokalendář z vašich fotek. Tiskárna Reptisk nabízí DNES (tedy 27. 11. 2015) na kalendáře v rámci dne slev, tzv. Black Friday, slevu 35%. 

Na stránkách www.reptisk.cz/fotokalendar naleznete jednoduchý editor, pomocí kterého si kalendář jednoduše vytvoříte. 

Můžete si vybrat z velikostí A4 nebo A3, na výšku či na šířku a v bílém nebo černém provedení.

Kalendář můžete mít v elektronické podobě, poslat ho rodině či přátelům a také ho sdílet na sociálních sítích.

Využijte této skvělé nabídky a vytvořte si fotokalendář. Mně to přijde jako bezva vánoční dárek a zkusím se do výroby kalendáře dnes pustit. Potom mi můžete níže do komentářů napsat, zda jste nabídky využily a jak jste byly spokojené...

zdroj: www.reptisk.cz/fotokalendar

Na stránkách si zároveň můžete vytvořit také fotoknihu. V rámci předvánoční akce nabízejí zvýhodněnou nabídku, kdy za původní cenu můžete mít knihu se 40 stranami místo 28 stran. Opět si můžete vybrat bílé nebo černé provedení. Na to já se chystám už dlouho, ale bohužel na to nějak nenacházím čas. To ale nemusím stihnout dneska, takže mi do Vánoc ještě pár dní zbývá :-).

Držím palce a přeji veselé tvoření ;-). 
Vaše Bublina

Žádné komentáře:

Okomentovat