neděle 4. května 2014

Jak to všechno začalo...

Kdyby to bylo takhle lehké, byl by život mnohem jednodušší. Spousta žen to takhle určitě má. Ale pak jsou tady takové jako já, které to mají trochu... "jinak". Tohle prostě nenaplánujete.

Já jsem si to tehdy ale takhle naplánovala. Práci jsem našla ještě dříve než jsem začala chodit na vysokou (2005) a po dobu studia jsem zvládala obojí dohromady. Našla jsem toho pravého muže (2006), kterého jsem si vzala (2009). Rok po svatbě jsem dokončila školu (2010) a kdyby bylo po mém, měla bych dítě rovnou. Ale dohodli jsme se s manželem, že si chvíli odpočinu, společně si ještě užijeme pár výletů a dovolených a pak se uvidí...

Všechno se zdálo jasné a jednoduché. Máme se rádi a jsme šťastní. Tak proč nebýt ještě šťastnější jako kompletní rodina?

Žádné komentáře:

Okomentovat