neděle 4. října 2015

Co postupně dokupuju...

Ještě před porodem jsem si myslela, že mám pro Vašíka dostatek oblečení a vůbec všech věcí, které budou potřeba. Oblečení mám opravdu hodně, ale některé kusy neodpovídají ročnímu období, tzn. že třeba tílka ve velikosti 62 jsme v těch vedrech nemohli využít a naopak třeba mikiny ve velikosti 56 už mu jsou teď malé. Plus dupačky, o kterých jsem si myslela, že 5 kusů mi bohatě stačí, tak všechny měly krátké nohavice a Vašíkovy dlouhé nohy se tam nevešly. Rázem mi zbyly jen jedny. Také mi přijdou nepraktické mikiny přes hlavu, ale to možná jen proto, že Vašík zrovna nemá v lásce, když mu něco oblékám přes obličej. Zrovna tak mám raději polodupačky a ne tepláčky s ponožkama, které ho buď škrtí nebo mu jsou gumičky volné a tak mu pořád padají.

Takže postupem času zjišťuju, čeho mám málo nebo co nemám vůbec a dokupuju to, co zrovna Vašík potřebuje. Vzhledem k tomu, že po krmení pokaždé blinká, často ho musím převlékat a máme i velkou spotřebu bryndáků. V tuhle dobu už mu nemohu dávat bodýčka s krátkým rukávem, pokud mu nechci dát mikinu, takže většinou na doma oblékám body s dlouhým rukávem a těch také tolik nemám. Stejně tak jsem měla jenom 2 overaly, které mu dávám na noc a to byly velikost 56, ze kterých mi rychle vyrostl. Tak jsem musela dokoupit troje ve velikosti 62. 

Samozřejmě moje první kroky vždycky vedou do obchodu Mammina - vše pro těhotné a děti, který mám asi 500 metrů od domova a nakupovala jsem tam pro sebe už jako těhotná. Tak teď chodím do vedlejší části, kde mají spoustu krásných a praktických věcí pro dětičky. Koupila bych tam asi všechno :-). Na ukázku uvádím pár fotografií všeho, co jsem tam od porodu už pořídila a čím se můžete třeba nechat inspirovat... 

Mikiny na zip - modrá vel. 56, červená vel. 62 a k ní body.
Nemají kapucu a mají ochranu na zip, aby miminko neškrábal na bradě.
Na ukázku přidávám foto, jaký v tom byl Vašík fešák :-)

Podzimní overal "medvěd". Na něm vítám hlavně to, že se dají přehrnout ruce i nohy a není mu na ně tak zima.
Vašík má ručičky pořád vystrčené venku a rukavice nechce.
Overal se vzorem autobusů, který pasuje k body a mikině na předchozím obrázku.
Body s dlouhým rukávem a polodupačky.
Sada bryndáků - na každý den jeden. Vašík má ale spotřebu tak 3 na den :-)

A když se Vašík začal trochu zajímat i okolí a už byl přes den chvílemi vzhůru, zjistili jsme, že nemáme žádné hračky. A tak jsme je také pořídili v obchodě Mammina

Ponožky, které chrastí.
Kachny a "Vilík", jak jsme ho doma pojmenovali, se dají přidělat na kočárek a také chrastí.
Špendlík je klasické chrastítko.
"Had" se dá namotat na postýlku a Vašík do těch hraček už pěkně bouchá a také to samozřejmě chrastí.

1 komentář:

  1. to ja si ze zacatku seradila obleceni pekne podle velikosti na visačkách. Pak jsem zjistila, ze to je blbost, protože nektere 56 ji furt byly a za to 62 od jiné firmy zas ne. Tak me pak mrzelo, ze něco nemela ani poradne na sobe.Ted uz to mam celkem v oku.

    OdpovědětVymazat