úterý 10. června 2014

Musím vydržet!

Bojuju sama se sebou, abych ještě vydržela a neudělala si těhotenský test. Od včerejška mám takový zvláštní pocit a už včera jsem si říkala, že si ráno zkusím udělat test. Dnes ráno přišla opravdu krize a byla jsem rozhodnutá si test opravdu udělat, že už to dál nevydržím. Dokonce jsem si připravila vzorek moči, ale tím to skončilo, ještě jsem odolala... Je ještě brzo! Podle doktorů si mám test udělat 14.-17. den od embryotransferu. Dnes je to 9. den. Měla bych vydržet do neděle... To nezvládnu :-(.

Už skoro 3 týdny mě bolí břicho. Nejdřív to bylo před odběrem vajíček, kdy jsem si připadala jak nafouklý balón. Pak mě 2 dny bolelo "jinak" po tom odběru a pak jsem si myslela, že to přejde. Nepřešlo. A začalo bolet řekla bych stejně jako před tím odběrem, jako kdyby tam něco dál narůstalo. Po transferu se to nepatrně zlepšilo, ale pořád tam něco píchalo a tlačilo. Teď už mě to asi tak 5 dní bolí pouze při sedání a vstávání, ale zase pořád stejně, nijak se to nemění. Už je to dost únavné a otravné. A asi tak ten týden mě bolí prsa. Nejdřív to nebylo tak znatelné, cítila jsem to jen když jsem si třeba lehla na břicho. Poslední 2 dny už to bolí víc, lehnout na břicho si skoro nemůžu a prsa jsou taková "těžká a oteklá" (nevím, jak jinak to popsat :-)). Přikládám to těm hormonům, které beru, ale pravda je, že takové bolesti prsou jsem mívala před menstruací. Takže mám trochu strach... i proto jsem si chtěla udělat ten test. Zkusím vydržet alespoň do zítra, do toho 10. dne. To už podle mě musí být vidět. Jen nerozumím tomu, proč mi řekli, že test si mám udělat až za 14 dní... Chtějí, aby to bylo jisté? Co se stane, když si test udělám 10. den a bude negativní? Rozhodí mě to psychicky, to je jasné. Musím si v hlavě srovnat, že je brzo a že když bude test nagativní, že to nemusí ještě nic znamenat. Může se to potom ještě změnit, když 10. den tam nic nebude? 

Žádné komentáře:

Okomentovat