pátek 14. listopadu 2014

A už jsem oplodněná...

Ve středu odběr vajíček a dneska už transfer... To byla tedy rychlost! :-)

Ráno jsem volala do laboratoře a paní doktorka mi řekla, že má připravené jedno nejlepší embryo a že můžu přijít rovnou dnes na transfer. Další 3 embrya si prý nechají ještě v kultivaci a že jedno vypadá velmi nadějně, že by mohlo jít zamrazit. Ale moc šancí tomu nedávám, minule mi slibovali 3 a nezbylo žádné.

Když jsem přišla do nemocnice, sestřička mě zavolala téměř hned na sálek. Převlékla jsem se do košilky a šla jsem k panu doktorovi. Tentokrát to byl Doc. Fajt, u kterého jsme byla dnes poprvé. Byl milý a ochotný mi všechno vysvětlit. Nejdřív mě poučil o tom, co mě čeká, pak mi zavedl zrcadla (což bylo k mé neustálé bolesti břicha hodně bolestivé), pak šel říct paní doktorce do laboratoře, že může přinést embryo. Ujistil se, jak se jmenuju a zažertoval, že se raději ptá, aby mi tam nedali cizí dítě... Snažila jsem se usmát, ale vzhledem k tomu, že se právě toho trochu bojím, tak to nebyl vtip, který bych patřičně ocenila. Pak tedy přišla paní doktorka a přinesla jehlu s mým embryem a pan doktor mi ho zavedl. Pak mě nechal ještě tak 3 minutky ležet a mezitím jsem se ptala, jak je možné, že z 8 vajíček zůstanou 1-2 použitelné... s paní doktorkou mi odpověděli, že to vlastně nikdo neví, že do vajíček ani do spermií nikdo nevidí, že mohou být geneticky špatné jak vajíčka, tak spermie. Tak tahle odpověď mě moc neuspokojila, protože jsem čekala nějakou informaci konkrétně o mých vajíčkách. Evidentně tedy nikdo neví... Za chvilku jsme mohla vstát, dostala jsem od pana doktora zprávu a v úterý si mám zavolat, jestli se něco podařilo zamrazit. Také jsem dostala recept na jedno další balení injekcí Fraxiparinu, že prý bych ho měla brát po celou dobu, stejně jako Utrogestan. Takže těch pokusů na zdokonalení mám dvojnásobek :-).

Jinak pan doktor říkal, že můžu dělat téměř všechno, jako obvykle, akorát se nemám rozčilovat, unavovat a vysilovat, mám kvalitně a dostatečně spát, aby si tělo neřeklo, že je dost unavené, tak přece ještě nebude těhotné. Sex nesmíme mít 5 dní. No, doufám, že do té doby mě přestane bolet břicho. Po dnešní zkušenosti se zavedením zrcadel nemám na sex nejmenší pomyšlení :-(.

Žádné komentáře:

Okomentovat