středa 11. března 2015

Dokonalý polštář

Včera jsem dostala od kamarádky k narozeninám úžasný dárek... těhotenský a kojící polštář. Už nějakou chvíli jsem ho chtěla, ale manžel se tvářil tak, že jsou to vyhozené peníze a že ho určitě nepotřebuju. V těhotenství ho můžete využít hlavně k tomu, abyste si mohly různě ulevit při ležení. Jsem na začátku 5. měsíce a už se ozývají kyčle, kolena a o zádech ani nemluvím. O víkendu se mi záda nějak skřípla nebo co a dokonce jsem měla pocit, že to nejsou žádné svaly ani kříž, ani páteř, měla jsem strach, aby to nebyly ledviny. S močí jsem ale problém neměla, tedy pokud za problém nepovažuju to, že se mi na záchod chce pořád. Jen co odejdu ze záchoda, bych mohla jít zase. Ale od pondělí už se ty záda lepší, tak už to neřeším. Jinak spát už můžu v podstatě jenom je boku, chvíli si vždycky lehnu na záda, ale to mi není moc pohodlné. Jak já bych si lehla na břicho, ale to už bohužel opravdu nejde. Tenhle polštář mi aspoň trochu nasimuluje ten pocit, že ležím na břiše. A co je úplně nejlepší, že nemám otlačená kolena, když ležím na boku a dám si ho mezi ně. A tím, když ho mám mezi koleny, tak se i trochu vyrovnají kyčle a doufám, že jim to také trochu uleví. Tam zatím žádnou změnu nepociťuju, na to ho mám opravdu chvilku a ležela jsem na něm jen chvíli přes den. Dneska to bude první noc a moc se na to těším. A super také je, že dosáhne od kolen až pod hlavu, jak je dlouhý. No prostě je to paráda... :-). 

Design polštáře je dokonale sladěn s motivem celého mého blogu :-)
Manžel si myslí, že to je naprosto zbytečná věc, ale jsem přesvědčená, že jak si na něj jednou lehne, tak mi ho pak bude sám brát. A má s ním tedy takový malý problém... prý s ním nesmím do postele, protože je oranžový a my máme modrou ložnici. Oranžový máme obývací pokoj, takže mi řekl, že jestli s tím chci spát, tak mám spát v obýváku. A nebo ho má vyměnit za modrý. Tak jsem dnes zjišťovala možnosti a objednala jsem si k němu navíc tyrkysový potah, aby se hodil do ložnice. A aspoň budu mít dva potahy na střídačku, když jeden vyperu. No a předpokládám, že když si ho pak budu chtít vzít na sedačku do pokoje, budu ho z modrého převlékat do oranžového, aby měla dušička (manželova) klid. Protože spát budu v ložnici, ale kojit třeba potom budu v obýváku a přes den bude hozený na sedačce. No, nebo bych se na to taky pěkně mohla vyprdnout, že jo :-). 

No, ale když jsem včera zjistila, že to manžel myslí opravdu vážně a že jestli tu věc chci  mít v posteli, musí být do ložnice prostě modrá, tak jsem se ho zeptala, jaké si myslí, že budeme mít povlečení v postýlce, pokud budeme mít holčičku. Odpověď zněla jasně... přece modré. No, rozhodně bych nechtěla růžové, ale třeba béžové, žluté, zelené nebo nějaké neutrální jsem si představovala. Tak aspoň mám jasno. A dneska jsem na webu, kde mají ty polštáře, našla ve stejném tyrkysovém designu s bublinama i zavinovačku, mantinel do postýlky, podložku a peřinku do kočárku a rovnou jsem se do toho zamilovala. Povlečení do postýlky tam zatím teda nemají, ale doufám, že ho případně budou umět na požádání ušít. A všechno budeme mít dokonale sladěné. Už se hrozně těším, až bude duben, budeme mít po druhém velkém ultrazvuku a já dostanu od manžela povolení konečně se tím vším zabývat a něco i pořídit :-).

3 komentáře:

  1. ten je suprovy! a ma v sobe ty kulicky, nebo co je vypln? ja cetla nejakou recenzi, ze se nema kupovat ten s kulickama, ze to susti a ze ty kulicky v prubehu noci odcestujou do jine casti polstare. coz je asi fakt. ale taky si planuju nejaky poridit, uz ted si davam na noc mezi nohy polstarek a je to prijemne, ale behem noci mi vzdy vypadne :(
    a fandim holcickam v modrem, zn. nesnasim ruzovou :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, je kuličkový. Asi záleží, jak moc je plný, nic mi nikam necestuje. A můžeš si ty kuličky ubrat podle sebe. To, že šustí je pravda. Dneska jsem s ním poprvé spala a manžel mi řek, ať přestanu šustit nebo to vyhodí, že ho to budí. Tak snad si zvykne :-)
    Já růžovou můžu jen omezeně a určitě bych růžové povlečení nechtěla. To tyrkysové je ale opravdu hezké a takové veselé, takže myslím, že vyhraje :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, aby se co nejvíce snažil, aby ho změnil a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně zkusit, protože jsem byl zoufalý a nezbyl jsem na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám roky

    Představil jsem mu mnoho párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Jsem pevně přesvědčen, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat