pondělí 23. března 2015

Foto - 20. týden těhotenství

Využila jsem informací, které jsem se naučila minulý týden na první hodině fotografického kurzu a zkusila jsem si udělat pár fotek. Nebyl po ruce nikdo, kdo by mě vyfotil, tak jsem si musela pohrát se samospouští. Strávila jsem tím asi 2 hodiny a z bambilionu fotek, které jsem udělala, jsem nakonec vybrala 4 použitelné. Ale i to je celkem dobrý začátek :-).

Fotografie jsou pořízeny přesně v den, kdy jsem ukončila 20. týden těhotenství. Půlku máme úspěšně za sebou a teď hurá do druhé. Ta už bude mnohem veselejší. Začnou nákupy výbavičky, vybírání kočárku, postýlky a podobně. Také musíme zrekonstruovat ložnici. Já už se pak budu sotva valit a budu ráda, že budu ležet na chatě na zahradě a nic nebudu muset dělat. Uteče to jak voda. Vypadá to, že bych od půlky června měla jít na mateřskou a před tím si vyberu ještě nějakou dovolenou, takže klidně od půlky května můžu být doma. A to je opravdu za chvíli... To už za sebou budu mít celý fotografický kurz a budu trénovat. Na to se už také těším :-)

Takže tady jsou moje první pokusy...


Pupík ve 20. týdnu


Naše zlatíčko, které už teď šíleně miluju!

Kompozici fotek jsme ještě neprobírali, takže to není úplně dokonalé. Na tom zapracuju, jen co mě to někdo naučí :-)

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jee, moc děkuju :-) No, já si to ale postupně přestávám myslet...

      Vymazat
  2. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, aby se co nejvíce snažil, aby ho změnil a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně zkusit, protože jsem byl zoufalý a nezbyl jsem na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám roky

    Představil jsem mu mnoho párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Jsem pevně přesvědčen, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat