sobota 17. ledna 2015

A zase v posteli...

Plán byl naprosto jiný. V plánu bylo jít cvičit, dostat se pomalu do formy a konečně si začít užívat těhotenství, jak se patří. Ale přece jsem si nemyslela, že bych chvíli mohla nemít nějaký problém či potíže, že mi prostě nic nebude a budu konečně šťastná. Omyl, to bych pochopitelně nebyla já.

V úterý během odpoledne jsem začala kašlat a večer přišla zimnice a teplota. Manžel byl nemocný od neděle, měl teplotu 2 dny, občas zakašlal, ale už v to úterý mu bylo v podstatě dobře. Jenže on si mohl dát Coldrex apod. Nicméně jsem i tak předpokládala, že za 2 dny mi bude dobře. Další omyl. V noci jsem se párkrát propotila, ale ráno už jsem teplotu neměla a bylo mi lépe. Ale kašel se začal zintenzivňovat. Ve čtvrtek ráno jsem šla na kontrolní odběry kvůli játrům, tak jsem se rovnou zastavila u doktorky kvůli tomu kašli. Poslechla si mě a řekla, že to trochu ševelí na průduškách, že mám být v teple a v klidu, že mi ale nechce dávat žádné léky. A prý si mám koupit jitrocelový sirup a čaj na průdušky, nic jiného prý nemůžu. Ale divili byste se, jaký je problém vybrat i ten čaj. V lékárně měli asi 3 druhy, ale na dvou bylo napsáno, že ho kvůli něčemu těhotné nesmějí. Nakonec jsme vybrali a hned jak jsem přijela domů, uvařila jsem si čaj, zalezla do postele a dala si sirup. Během dne jsem kašlala víc, začala mě bolet i hlava a oči, takže bylo jasné, že přijde i rýma. Ta se spustila až v pátek a tak se mi konečně začalo ulevovat. I tak je tohle brnkačka, proti těm játrům a svědění. To bylo úmorné a nebralo to konce. Tohle vím, že prostě za pár dní přejde.

Bohužel včera odpoledne ale k velkému překvapení přišlo opět svědění (celkem intentzivní). Nechápu proč, vůbec mě nenapadá, z čeho. Jedla jsem jako jindy, nic zvláštního jsem neměla. Jediné, co piju navíc, je ten čaj a sirup. Tak jsem s tím hned přestala. Přitom ráno, když jsem volala na výsledky z těch odběrů, mi doktorka říkala, že je to velmi pozitivní, že hodnoty pořád klesají. Dokonce dvě z těch čtyřech, že už jsou prý v normě (sice na horní hranici, ale v normě). Tak proč mě to proboha zase svědí?! Souvisí to teda vůbec s játrama :-(?

Dneska je sobota, rýma je v plném proudu, hlava stále bolí, ale kašel vypadá lepší. Svědění je také trochu lepší než včera večer, ale drbu se pořád. Už se raději nebudu na nic těšit a nebudu si nic plánovat. Stejně je všechno nakonec úplně jinak...

Žádné komentáře:

Okomentovat