neděle 25. ledna 2015

Ty máš ale velké břicho...

Ukončila jsem 12. týden a ani náhodou už těhotenství neschovám. Ne, že bych ho chtěla tajit, to vůbec ne, jsem na svoje bříško náležitě hrdá! Ale lidé, kteří to dosud nevěděli (např. někteří kolegové v práci), se mě ptají... Už to asi nevypadá, že bych se přejedla nebo že bych byla tlustá. A pak, když zjistí, že jsem teprve ve 3. měsíci, tak se diví, že mám teda ale docela velké břicho a že by odhadovali, že už jsem dál. A já odpovídám, že asi budeme mít velké dítě. No jo, to bude asi nejspíš pravda a miminko nám to dává najevo od samého začátku. 

Manžel mi říká, že to břicho není mimino, ale žaludek. Že to mám určitě z toho, jak pořád jím :-). Nebo taky usoudil, že jak jsem dlouhým ležením přišla o veškeré svaly, tak mi to břicho prostě leze víc ven, protože ho žádné svaly nedrží. To je také dost možné. I já si myslím, že je to břicho celkem velké, že na většině žen ve 3., někdy i 4. nebo 5. měsíci těhotenství někdy ani nejde poznat. Možná i záleží na tom, jak je která žena hubená. Takže na mě je to prostě vidět už od začátku 3. měsíce. A já jsem ráda. Alespoň vím, že tam miminko pěkně roste. Ještě, kdybych už ho tak cítila, to bych si už moc přála...

Konec 12. týdne 
Jak je vidět na fotce, už jsem si musela pořídit těhotenské kalhoty, resp. legíny. Obyčejné už mi vadily, protože guma na břiše mě škrtila. O normálních kalhotách a džínách ani nemluvím, to jsem ani nezkoušela. Strávila jsem 3 měsíce v legínách a teď už ani to nešlo. Jde v nich ještě třeba někam jít, ale nejde v nich sedět, to už potřebuju ten volný "pupek" až nahoru. Co nevidět budu muset na nákupy znovu, protože jedny mi nestačí :-)

1 komentář:

  1. já mám pocit, že mám podobně velké břicho, ale jsem teď aktuálně na začátku desátého týdne :-D ale možná to je tím, že já tam schovávám dva.

    OdpovědětVymazat