úterý 6. ledna 2015

Bříško už asi roste...

Máme tu nový rok. Já jsem stále doma. Už 2 měsíce. Ale nevydržím už ležet celou dobu, nicméně snad už to není tak potřeba. Stále se ale mám šetřit a mám být v klidu. Tak posedávám a polehávám. Dokonce jsem začala lehce pracovat, jen z domova. Do práce mě doktorka nepustí a nesmím se stresovat a ničím se nervovat. Tak jsem musela slíbit, že mám klidnou práci a nic mě stresovat nebude. Snažím se to celkově dodržovat. Už bych ale chtěla začít být veselá a chtěla bych se smát. Abychom měli veselé miminko. Jenže k tomu potřebuju, aby se mi srovnala játra a já si mohla těhotenství naplno užívat, chodit ven a bavit se. A ne se jen zběsile drbat. Chudák miminko už se určitě musí drbat taky :-(.

Blíží se konec 10. týdne těhotenství. Už pár dní mě pobolívá břicho. Snad je to v pořádku a bolí to, protože miminko roste a v břiše se to roztahuje. Břicho už zřejmě malinko roste. Nejdřív jsem si myslela, že jsem pěkně nafouklá, jelikož mám problém se zácpou. Ale když se mi podaří se vyprázdnit, břicho ale nesplaskne. Večer je stejné jako ráno, do rána také nesplaskne. Vypadám, jako kdybych měla pořádný špek. Ale já jsem na ten špek ohromě hrdá, protože vím, že nejsem tlustá, ale že už to bude "ono". Ve čtvrtek jdu na gynekologii na kontrolu, tak strašně moc doufám, že všechno bude v pořádku a že miminko krásně roste. 

10. týden těhotenství

Žádné komentáře:

Okomentovat