pátek 6. února 2015

Registrace do porodnice

Byl to boj! Uff... ale povedlo se :-)!

Naštěstí jsem byla včera prozíravá a vyzkoušela jsem si to s předstihem. Volné termíny otvírají a zobrazují pro všechny přesně v 8:00, takže jsem si představovala podobný boj, jako když se na vysoké přihlašují zkoušky. V 8:02 už tam ze 6 volných míst byla volná jen 2 a než počítač stihnul objednávku odeslat, tak už bylo pozdě, někdo mě předběhl. V 8:04 bylo po všem, všechna místa pryč. Totiž, abyste si nemysleli, že to bude jednoduché, u mě asi v žádném případě :-). Nedávno jsem si říkala, co když budou mít v srpnu zavřeno a budou třeba malovat? Moc jsem se nespletla. Mají teda jen menší kapacitu než normálně, protože na sále č. 1 budou od 1. srpna až do září probíhat stavební úpravy, tudíž bude v provozu pouze porodní sál č. 2 a míst k registraci je tedy 6. Plus 1, které je prý pro osobní registraci. 

To tam mají "jen" 2 porodní sály? A co když se nás tam sejde víc rodiček ve stejnou dobu? To budeme muset čekat než porodí ta před námi? Nebo mě prostě pošlou jinam, i když mám místo rezervované? Jak se tohle řeší? Napadá mě spoustu otázek a dost věcí mi není jasných a jsem zvědavá, jestli mi někdo bude schopný na ně dát odpověď...

Ale abych se vrátila tedy k dnešku. Rozhodla jsem se to nepodcenit a místo získat za každou cenu. V noci se mi o tom samozřejmě zdálo. Budíka jsem měla na půl 8, vstávala jsem, když manžel akorát odcházel do práce. Ptala jsem se ho, co když se to nepovede. Na to mi odpověděl, že si z toho nemám nic dělat, že stejně budu rodit v Ostrově nad Ohří, protože se chystáme jet ještě v červenci do Krušných hor na dětský tábor, jako každý rok. Já už tedy ne jako vedoucí, ale manžel mě nechce nechat doma samotnou, že by se o mě prý neměl kdo starat a zavazovat mi tkaničky :-). No, uvidíme, jak tohle dopadne a hlavně, co mi zdraví dovolí... Ale to jsem zase odbočila. 

Takže jsem si řekla, že si připravím všechny počítače, co doma máme. Tedy velký počítač a momentálně 2 notebooky. Na všech jsem se přihlásila do registračního systému, nastavila datum 7. srpna a čekala jsem. Měla jsem pochopitelně hlad, ale bála jsem se jít si udělat snídani, abych to náhodou neprošvihla. V 7:55 jsem to začala zkoušet, ale marně, termíny tam prostě nebyly. Podle mých hodin tam nebyly ještě ani v 8:01. Najednou tam ale naskočily, tak jsem zkusila současně na dvou počítačích objednávku odeslat, pro jistotu na různé časy. A hele, ono se povedlo obojí. Oba časy mi potvrdily smskou. Už jsem se chystala jeden smazat, ale přišla mi další sms, kde mi psali, že můj termín změnili na ten první čas. Teď mám v systému tedy 2 potvrzené objednávky, ale na stejný čas. Tak snad to normálně platí. Jsem ráda, že si můžu odškrtnout další položku na seznamu "co udělat před porodem". Ne, že bych nějaký seznam měla, ale těch povinností a úkolů je celkem dost, ač se to nezdá. Jen teď nevím, co s tím dál. Mám to na internetu v systému, ale zapíše mi to někdo do průkazky? Dostanu nějaké potvrzení, že tam to místo opravdu mám? Asi se tím nebudu zabývat a ono to nějak dopadne :-)

Na mě si nepřijdou :-)

2 komentáře:

  1. tyjo a ono se registruje do všech porodnic? Ja o nicem nevim, proboha doufam ze něco takového důležitého nezaspím :-D

    OdpovědětVymazat
  2. v Praze to tak většinou je, no... tak si to radši zjisti předem ;-)

    OdpovědětVymazat