neděle 25. května 2014

Dneska snad naposled

Od samého začátku mě samotné píchnutí injekce nijak zvlášť nebolelo, ani jsem neměla problém s odhodláním si tu injekci zabodnout do nohy. To mi šlo dobře. Nevím ale, jestli už po těch pěti injekcích mohly být ty svaly nějak podrážděné, ale od pátku mě to už celkem bolí. V pátek bolel i samotný vpich injekce, ale hlavně pak bolelo to, jak jsem si postupně do nohy vstřikovala celý ten obsah stříkačky. Včera mě na druhé noze nebolelo vpíchnutí, ale to vstřikování už zase ano.

Manžel mi připravuje 3 dávky Fostimonu
Já se chystám na píchání injekce

Píchám si injekci do stehna

Manžel mi pomalu vstřikuje Fostimon do nohy

Musím přiznat, že se dnes těším na poslední injekci. Tedy doufám, že bude poslední. Může se ale samozřejmě stát, že mi ještě přidají další. Osobně mám ale pocit, že by už nemuseli. Břicho mě bolí dostatečně, také se celkem viditelně zvětšilo, takže si říkám, že to tam musí být narostlé ažaž. Pokud tam mám 26 folikulů a každý má teď už třeba 10 mm, kam se mi tam vejde 26 cm navíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat