neděle 4. května 2014

Jsem nepolodná?

Během půl roku se ovulaci bohužel vysledovat nepodařilo. Ani jednou. Pan doktor konstatoval, že mám zřejmě polycystické vaječníky. Ovšem co to znamená, mi už nevysvětlil. Podstatné sdělení pro mě tenkrát bylo to, že nemám ovulaci...

Tak, jako se těžko vyrovnává chlap s tím, že má málo nekvalitních spermií, tak stejně tak těžko jsem se já vyrovnávala s tím, že nemám ovulaci. Jsem neplodná... nebudu schopná porodit manželovi dítě :-(

V podstatě jsem se tím trápila celý ten půl rok, kdy jsem si říkala, v čem je sakra problém? To jsem ale ještě nevěděla, že v tomhle případě půl rok neznamená vůbec nic! Doktoři se tím vůbec nezabývají, dokud se nesnažíte otěhotnět minimálně rok. Pak jsou teprve ochotni přistoupit k nějakým vyšetřením. Takže určitě nevěšte hlavu, pokud se vám půl roku nedaří otěhotnět...

Nejhorší na tom všem je, když se vás všichni kolem ptají: "Tak co, kdy už budete mít to dítě?" A vy víte, že máte "problém", ale prostě o tom nechcete mluvit. Těžko se vám přiznává, že jste "ženská k ničemu". Chlapi to tak ale vůbec neberou, vůbec vás tak nevidí. Pravděpodobně by vás tak neviděla ani vaše rodina a kamarádi. Ten pocit je jen ve vaší hlavě a vy se s tím musíte poprat. Těžko vám ale někdo pomůže nebo poradí, když se s tím "problémem" nesvěříte. Takže ze všech stran uslyšíte pravděpodobně jen "hlavně na to nemysli a nestresuj se tím, jste mladí, máte čas... a ono to přijde samo". Jo, to jsou rady, které vážně v tuhle chvíli potřebujete slyšet... :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat