neděle 25. května 2014

Ultrazvuk a zvýšení dávek

Chybějící lék jsem si u Apolináře vyzvedla ve čtvrtek, sestřička se sice trochu usmívala, nicméně říkala, že je to běžné, že nejsem sama, komu se lék povedlo znehodnotit. Tak jsem byla ráda. Bála jsem se, že takovou smolařku tam ještě neviděli :-). Takže ve čtvrtek jsem si tak mohla píchnout celou, pátou injekci.

V pátek 23.5. jsem byla na ultrazvuku, aby se vidělo, jak mi to tam "pěkně roste". Paní doktorka říkala, že to je v pořádku, že v jednom vaječníku mám 16 folikulů a v druhém 10. Ty největší už měřily 8-9 mm. A že si nemyslí, že bychom se měli bát hyperstimulačního syndromu a že potřebujeme, aby folikuly byly ještě větší. Tudíž mi zvýšila dávku Fostimonu a dali mi dalších 9 krabiček. Další 3 dny budeme tedy míchat hormony už ze 3 dávek. V pondělí mám jít znovu na ultrazvuk a podle paní doktorky už by to mohlo být "připravené" a další hormonální stimulace už by nemusela být potřeba. Takže jsem si to sama spočítala tak, že bych na punkci vajíček mohla jít zhruba ve středu.

Žádné komentáře:

Okomentovat