neděle 4. května 2014

Je čas na léčbu

Říkala jsem si, že mám vlastně štěstí, že se mnou pan doktor zabývá skoro od samého začátku, kdy jsem se rozhodla vysadit antikoncepci. Když tedy došel po půl roce sledování k závěru, že vůbec nemám ovulaci, zřejmě usoudil, že s takovým problémem není třeba čekat rok a marně to zkoušet. Bez ovulace prostě neotěhotním. 

Rozhodl se mi tedy ovulaci vyvolat hormonální léčbou. Napsal mi recept na Clostilbegyt, což byly tablety, které se užívaly myslím 5 dní (3.-7. DC). Jen tak mimochodem pan doktor zmínil, že by se tyto léky neměly užívat víckrát než 6x, protože po půl roce už se zvyšuje riziko výskytu rakoviny prsu. Jistě, samozřejmě... to se vám do takové léčby hned chce mnohem víc!

Nicméně jsme se s manželem rozhodli, že tu léčbu zkusím. A tak jsem tedy po Vánocích 2011 začala tabletky užívat. Když jsem se hned druhý den ráno vzbudila, měla jsem pocit, že mám pořádnou kocovinu. Večer předtím jsem ale neměla žádný alkohol, ani sklenku vína k večeři, prostě nic. Tak jsem usoudila, že to musí být z těch léků. Volala jsem tedy na gynekologii a pan doktor mi to potvrdil s tím, že je tento lék většinou dobře snášen. Zřejmě patřím zase do nějakého mála počtu procent žen, které to mají "jinak". Řekl, ať zkusím vydržet a že když se to nezlepší, mám přijít. Naštěstí ta kocovina trvala každé ráno jen zhruba hodinu, takže se to dalo přežít.

Žádné komentáře:

Okomentovat