neděle 25. května 2014

Návaly a nevolnost

Po zvýšené dávce Fostimonu se dostavila únava. Návaly horka jsem měla už v průběhu týdne u původního množství hormonů. Ráno jsem cítila, že se mi trochu motá hlava, asi jako když máte mírnou kocovinu. Když jsem se na to v pátek ptala paní doktorky, říkala, že to může také souviset s mým nízkým tlakem. Během dopoledne to ale vždycky přešlo. A unavená jsem nijak zvlášť nebyla, dokonce jsem byla v úterý a ve čtvrtek na HEATu a ve středu na cvičení Mojžíšové. Pro jistotu jsem ale rovnou vzdala nedělní HEAT maratón, kam jsem se těšila už měsíc dopředu. Za prvé to už takhle na konci stimulace nedoporučují lékaři, aby mi náhodou nepopraskaly folikuly a za druhé si myslím, že bych to zcela určitě už nezvládla.

V pátek večer jsem si píchla tu vyšší dávku a večer, když jsme s manželem vyrazili na procházku, jsem měla návaly a takový divný vnitřní třes. Klepaly se mi nohy, hlava se mi točila, měla jsem pocit, že mi strašně rychle tluče srdce, uvnitř mi bylo vedro a zvenku zima. A pak jsem usnula hned, jak jsem si lehla do postele. 

Včera ráno se mi hlava motala trochu víc než doposud, ale zase to celkem rychle přešlo. Dneska ráno je to zatím nejhorší. Hlava se mi nejen motá, ale také mě bolí. Už jsem se s tím ráno vzbudila. A mám pocit, že je mi trochu slabo a i divně od žaludku. Uvidíme, jak mi bude, až se třeba najím. Zatím se to ale nijak nelepší. Jestli to bude zítra ještě horší, jsem zvědavá, jak budu ráno vstávat do práce...

Žádné komentáře:

Okomentovat