neděle 18. května 2014

Měření ovulace

Nikdy jsem si nemyslela, že je nutné si měřit ovulaci. Dokud jsem to řešila přes doktory, chodila jsem na ultrazvuk a pokaždé jsem podle něj věděla, jestli ovulaci mám nebo ne. Když jsem se rozhodla, že na to všechno přestanu myslet a od všeho si odpočinu, znamenalo to nemyslet na žádné termíny ani nepřemýšlet o tom, jestli mám nebo nemám ovulaci. 

Na jaře mi kamarádka svěřila, že si měřila každé ráno bazální teplotu po dobu asi 5 měsíců a na základě toho se jí nakonec podařilo otěhotnět. Řekla jsem si, že to sice asi nemá cenu, ale že to přece jen zkusím také. Spíše jen ze zvědavosti, abych zjistila, jestli vůbec ovulaci mám. Začala jsem v červu a skončila v prosinci. Ovšem v říjnu jsem od teploměru přešla na ovulační testy. Nebavilo mě každé ráno myslet na to, že si musím změřit teplotu než vůbec vstanu z postele. Po mobilizaci kostrče jsem doufala, že by se mohlo něco změnit a že bych mohla ovulaci třeba opravdu mít . Testy mi přišly jako mnohem jednodušší řešení. Tak jsem si je dělala zhruba od 10. dne cyklu do 20. dne. V říjnu se ovulace neprokázala.

19.11.2013
V listopadu jsem si ovulaci poprvé naměřila :-)! Začalo mě 15. DC bolet břicho, tak jsem si říkala, že by to mohlo být nadějné. V noci mě ale překvapila zimnice, teplota a ráno jsem se vzbudila s nějakou chřipkou. Břicho bolelo pořád a tak jsem si stejně udělala test. A ovulaci opravdu ukázal. Večer jsme tedy s manželem a mojí 39 stupňovou horečkou zkusili štěstí. Bohužel nám ale opět nepřálo.

Co se týče cvičení po mobilizaci kostrče, měla jsem po pozitivním ovulačním testu novou motivaci. Říkala jsem si, že to asi vážně zafungovalo. Vydržela jsem poctivě cvičit v podstatě do Vánoc. Pak jsem polevila. A jak jednou vypadnete z rytmu, už je těžké se do toho znovu dostat, takže jsem cvičila dejme tomu tak 3x týdně, možná ani to ne. Chodila jsem pravidelně každou středu na hromadné cvičení, to ano, potom 2x týdně na HEAT, ale doma jsem cvičila tak 2x v týdnu, když jsem se potřebovala protáhnout. Teď už vím, že to byla chyba, že jsem měla mít pevnější vůli a vydržet!

Žádné komentáře:

Okomentovat