neděle 4. května 2014

Jsme připraveni být rodiče!

Po roce, v květnu 2011 jsem vysadila antikoncepci a v červnu na dovolené v Beskydech jsme se s manželem rozhodli, že budeme mít miminko. On už také "dospěl" a vyrovnal se s tím, že je tu šance, že budeme rodiče a že se nám může život zcela změnit. Ano, jsme připraveni... :-)
Když jsme ve Frenštátě pod Radhoštěm navštívili místní radnici, paní průvodkyně nám u sochy Radegasta řekla o pověře, že když si budoucí otec sáhne na Radegasta, narodí se mu syn. Takže jasně, budeme mít syna. To, že jsem ještě těhotná nebyla, je jen malý detail... už jsem ale klidně mohla být :-)

Byla jsem domluvená se svým gynekologem, že čtvrt roku potom, co vysadím antikoncepci, mám přijít na kontrolu - ideálně 14. den cyklu, aby mi mohl udělat folikulometrii. Vyšetřil mě a zjistil, že to zatím na ovulaci nevypadá, že vaječníky se (jak pan doktor říká) flákají. Pozval mě na další kontrolu za 3 dny, jestli se ovulace jen neopozdila. Bohužel ne. Ale říkal, že to může být ještě dozvukem z antikoncepce a že se není čeho bát, že ne všechny ženy ovulují pravidelně každý cyklus.

Mám tedy přijít na kontrolu znovu za měsíc. A tak nastává koloběh, kdy chodím na kontrolu každý měsíc, většinou 2x-3x, protože je třeba vysledovat, v který den mám ovulaci.

V říjnu vyrážíme na prodloužený víkend do Krkonoš. Podle pana doktora to vypadá, že bych mohla v tuto dobu mít ovulaci. Takže ideální příležitost. Relaxace v místním wellness centru, turistika, příroda, romantika. Ale zase nic...

2 komentáře:

  1. Dobrý den, pro zjištění ovulace mohu doporučit symptotermální metodu, nepotřebujete víc než tužku, tabulku a teploměr... Vycházím z vlastní zkušenosti, rozhodně nemám ovulaci podle tabulky 14. den, ale později, díky této metodě to vím a otěhotněla jsem....
    Mohu Vám doporučit stránky www.cenap.cz, kde se dozvíte více, je tam i kontakt na odborníky a lékaře...
    Přeji Vám, ať se brzy dočkáte miminka!
    Pěkný den
    Lída

    OdpovědětVymazat